Onderzoek naar klantbeleving in schuldhulpverlening
Monitor
Onderzoek naar klantbeleving in schuldhulpverlening
Purpose onderzocht de klantbeleving in schuldhulpverlening voor het Schouders Eronder consortium. We volgden online 320 klanten in samenwerking met de gemeenten Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Almere, Tilburg en Maastricht (inclusief de Kredietbank Limburg).
Publieksrapport SEO klantbelevingsmonitor 2021
Download rapportInformatie publicatie
Opdrachtgevers | Vakmanschapsprogramma Schouders Eronder |
Samenwerking | Gemeenten Almere, Amsterdam, Den Haag, Maastricht, Rotterdam en Tilburg |
Jaar | 2021 |
Team | Frank en Sander |
Meetbaar en merkbaar resultaat.
De deelnemende gemeenten hebben veel aan hun eigen rapportages gehad. De klantmonitor leidde tot meerdere belangrijke beleidswijzingen en veranderingen van werkwijzen. Zo blijkt klantbeleving een bepalende factor voor effectiviteit van schuldhulpverlening.
“De klantmonitor heeft ons echt een paar nieuwe goede inzichten gegeven die ik graag wil delen met mijn team en ook met managers van andere gemeenten”
Joke de Kock - Gemeente Tilburg
Neem voor meer informatie contact op met Frank van Jeveren.
Contact